HTML

C++ programozás

Főként C++ programozásról, de lehet szó még C#, D vagy más nyelvről is.

Friss topikok

  • tormanator: A CG-shaderben megírt raytracing 106x gyorsabb, mint egy SSE-utaításokkal futó raytracing. Mindeg... (2011.09.08. 07:00) Csak párhuzamosan!
  • koszperv: @Vorbis: Szia! Köszöntlek, mint a blogom első hozzászólóját. Az enum egyébként tényleg egész haszn... (2009.12.30. 11:44) const vs define

Linkblog

2010.01.07. 23:58 koszperv

Költözünk! A bútorokra meg csak rámutatunk majd az új lakásból.

Címkék: reference move constructor operator cpp0x lvalue rvalue assignment

Körülbelül ezzel lehet leírni a move konstruktor és a move assignment operátor funkcióját. Vagyis, ha egy objektumot értékszerint átmozgatunk egy másik helyre, miközben tudjuk, hogy a régi hely megszűnik, akkor a heapen tárolt dolgait felesleges újralefoglalni és átmásolni, elég…

Szólj hozzá!

2010.01.07. 20:31 koszperv

Új autó jól seper

Címkék: auto cpp cpp0x

A C++0x-ben az auto kulcsszónak új értelmet adtak. Annyira, hogy a régi értelmében már nem is szabad használni. Tehát ez tilos: auto int r; Az új értelme az, hogy megpróbálja kitalálni milyen típust is akarunk írni. Így sok esetben helyet spórolunk meg magunknak, mivel az auto…

Szólj hozzá!

2010.01.06. 00:28 koszperv

[](){}();

Igen, ez egy szabályos kifejezés C++0x-ben. Mégpedig egy üres lambda-függvény meghívását takarja. A lambda-függvények az egyik legfontosabb újítás a C++0x-ben az rvalue-referenciák és az inicializálások automatikus típusegyeztetése mellett.Egy lambda-függvényt mindig egy []…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása